- L’armari de les Set Claus: millora de la competència digital dels estudiants universitaris mitjançant la creació del seu entorn personal d’aprenentatge. (Porté, C., Saz, A. i Larraz, V.)
|
- Las competencias TIC en las Aulas de Música de los Estudios de Maestro: análisis y propuesta de formulación. (Calderón-Garrido, D., Carrera-Farran, X. i Gustems-Carnicer, J.)
|
- La formació en competència digital als graus d’educació: col·laboració entre institucions educatives. (Lázaro-Cantabrana, J.L., Sanromà-Giménez, M. i Gisbert-Cervera, M.)
|
- El Pensament Computacional en la Formació Inicial de Mestres. (López, V., Peracaula, M., Estebanell, M. i Simarro, C.)
|
- Integración de recursos digitales para el aprendizaje en la formación inicial de maestros. Un estudio cuasi-experimental. (Barbero, I.)
|
- L’equilibri entre el binomi forma-contingut en la presentació d’un projecte de ciències naturals. (Soriguera, I., Castell, J. i Entrena, S.)
|