Racó de l’investigador

Aula 5 | Aula 6 | Aula 7 | Aula 8

Taula 1: Centres Educatius i Tecnologia
(Aula 5)

  • Colaboración docente: experiencias de centros educativos en Uruguay. (Questa-Torterolo, M., Meneses, J. i Rodríguez-Gómez, D.)
  • Incentivar l’ús de les TAC en un centre públic de primària. (Bohils, M.T)
  • Fotem el camp, o com posar-se a la pell dels refugiats. Confluència de valors en l’àmbit digital. (Barba, J. i Viñas, A. M)
  • Identificación, aplicación y evaluación de competencias didácticas de los docentes que enseñan con nuevas tecnologías. (Marciniak, R.)
  • Análisis de experiencias indagadoras a partir de la comunicación en congresos de ciencia escolar. (Solé, A., Aguilar, D., Ibánez, M. i Coiduras, J.)

Taula 2: Espais virtuals
(Aula 6)

  • Diseño, desarrollo y evaluación de una plataforma centrada en el intercambio de experiencias innovadoras con el uso de la tecnología. (González, C. i Coiduras, J.)
  • Anàlisi i evolució del programa de formació inicial per al professorat novell de la UPF: d’un model presencial, passant per un model semi presencial i transformant-se a un model 100% en línia. (Sabaté, I. i Legran, H.)
  • Espais virtuals d’aprenentatge. (Domínguez, S. i Mogas, J.)
  • Ecosistemes d’aprenentatge i gestió educativa. Característiques tecnológiques per a un disseny eficient. (Martí, R., Larraz, V. i Gisbert-Cervera, M. )
  • Millora de la competència d’aprendre a aprendre mitjançant processos d’avaluació entre iguals realitzats amb l’aula taller de Moodle. (Pons, L., Lluch, L., Fernández, M. i Cano, E.)

Taula 3: Formació de Mestres 
(Aula 7)

  • L’armari de les Set Claus: millora de la competència digital dels estudiants universitaris mitjançant la creació del seu entorn personal d’aprenentatge. (Porté, C., Saz, A. i Larraz, V.)
  • Las competencias TIC en las Aulas de Música de los Estudios de Maestro: análisis y propuesta de formulación. (Calderón-Garrido, D., Carrera-Farran, X. i Gustems-Carnicer, J.)
  • La formació en competència digital als graus d’educació: col·laboració entre institucions educatives. (Lázaro-Cantabrana, J.L., Sanromà-Giménez, M. i Gisbert-Cervera, M.)
  • El Pensament Computacional en la Formació Inicial de Mestres. (López, V., Peracaula, M., Estebanell, M. i Simarro, C.)
  • Integración de recursos digitales para el aprendizaje en la formación inicial de maestros. Un estudio cuasi-experimental. (Barbero, I.)
  • L’equilibri entre el binomi forma-contingut en la presentació d’un projecte de ciències naturals. (Soriguera, I., Castell, J. i Entrena, S.)

Taula 4: Recursos Tecnològics 
(Aula 8)

  • Mobile Lab: Dispositivos móviles en el laboratorio CLIL. (Mirada, S.)
  • Evaluación continua del propio proceso de aprendizaje mediante el uso de las tecnologías móviles en la educación superior. (Lázaro-Cantabrana, J.L i Cosí, A.)
  • Implantació tecnològica en els conservatoris superiors de música d’Administració Pública a Catalunya: utilitats i funcionalitats de l’iPad com a model referencial. (Miras, J. i Longás, J.)
  • Diseño de Actividades de ABP en PLEs de alumnos de Secundaria y Redes Sociales. (Cano, J. i Carrera-Farran, X.)
  • Disseny i desenvolupament d’un prototip de llibre digital per a l’aprenentatge autònom d’idiomes. (Nanu, I.)